Service Level Agreement
Service Level Agreement
Een service level agreement, of SLA, is een document waarin staat wat er verwacht wordt van een bepaalde dienst of product. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de kwaliteit van de dienst of het product, de hoeveelheid tijd die nodig is om het product of de dienst te leveren, of hoe gemakkelijk het is om contact op te nemen met de leverancier van het product of de dienst.
Een service level agreement kan gebruikt worden om ervoor te zorgen dat mensen weten wat ze kunnen verwachten van een bepaald product of dienst, en om ervoor te zorgen dat de leverancier van het product of de dienst aan de verwachtingen voldoet.
Er zijn verschillende manieren waarop een service level agreement gebruikt kan worden, zoals om ervoor te zorgen dat mensen gemakkelijk kunnen zoeken naar bepaalde producten of diensten op het internet, of om ervoor te zorgen dat een website of app beter gevonden kan worden door zoekmachines, zoals Google.
Een service level agreement kan ook helpen om ervoor te zorgen dat een website of app populairder wordt, omdat mensen weten wat ze kunnen verwachten van het product of de dienst. Als mensen weten dat ze een hoge kwaliteit product of dienst krijgen, betekent dit dat meer mensen geïnteresseerd zullen zijn in de website of app, wat weer kan helpen om ervoor te zorgen dat de website of app populairder wordt.
Waarom Belco
Alles-in-één-oplossing
Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.
Klantblijheid
Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.
200+ klanten gingen je voor
Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.
Wij staan voor je klaar
Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.