Multiply Retail

“Retail is niet te vergelijken met andere branches en heeft daarom ook een specifieke marketing-aanpak nodig.” Dit zegt Multiply over retail en daar kunnen we ze alleen maar gelijk in geven. Bijvoorbeeld de combinatie tussen online shops en fysieke winkels is iets dat je binnen de retail veel ziet en dit vraagt om slim ingerichte marketing met een duidelijk plan: gelukkig is dat precies waar Multiply goed in is.
Hieronder bespreken we wat Multiply doet voor klanten en wat daar de voordelen van zijn. Ook leggen we je als trotse partner van Multiply uit hoe je je webshop aan Belco koppelt om je e-commerce omgeving nog slimmer in te richten.
Multiply Retail

Multiply in het kort

Multiply helpt retailbedrijven met het opzetten, beheren en optimaliseren van hun online en offline communicatie en marketing. Ze hebben hiervoor een eigen werkwijze ontwikkeld speciaal voor de retailbranche. Binnen die werkwijze staat nauwe samenwerking centraal en wordt er altijd gewerkt vanuit een op maat gemaakte strategie. Om te zorgen dat de marketing rendabel is (niet onbelangrijk) kunnen veel verschillende marketingkanalen ingezet worden en wordt er met veel partners samengewerkt: allemaal afhankelijk van de wensen en doelstellingen van de klant.

Voordelen

1. Academy

Veel bedrijven roepen dat ze graag kennis delen met klanten, maar in de praktijk blijft dat vaak uit. Bij Multiply is dat wel anders. Ze hebben namelijk een eigen Academy waar klanten trainingen kunnen volgen, gegeven door enthousiaste specialisten.

2. Breed palet aan marketingdiensten

Multiply heeft een groot arsenaal aan marketingtools die ze in kunnen zetten voor klanten. Afhankelijk van de gekozen strategie worden middelen zoals SEO, SEA, social, e-mailmarketing en verkoop via marketplaces ingezet.

3. UX

Met een goed UX-design (user experience design) optimaliseer je de klantreis en zorg je voor een optimale gebruikerservaring. Multiply heeft UX-specialisten aan het werk die je daar graag bij helpen.

Belco koppelen aan Multiply

Net als Multiply zoeken wij van Belco altijd naar oplossingen om je e-commerce omgeving slimmer in te richten – daarom werken we ook graag als partners samen. Met de software van Belco run je je gehele klantenservice in één systeem. Alle kanalen, van telefonie, e-mail tot social media komen in dezelfde gedeelde inbox terecht. Plus alle beschikbare informatie van klanten wordt gelijk ingeladen in het systeem.

De software van Belco kun je eenvoudig integreren in je e-commerce omgeving. Heb je hier hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Belco koppelen aan Multiply

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.