Onze missie & visie
Hieronder vertellen we je graag waar wij als Belco voor staan, waar we voor gaan en wat onze kernwaarden zijn.
Waar Belco voor staat
Belco staat voor ‘blije gezichten’: zowel van medewerkers als van klanten. Wij geloven erin dat je ook online het verschil kunt maken met vriendelijke en persoonlijke service. Dat gevoel van de goedlachse bakker op de hoek waar je een praatje mee maakt en die precies weet welk brood jij bestelt, dat gevoel verdient iedere klant – ook online!
Waar Belco voor gaat
We willen van klantblijheid een begrip maken en 1000+ e-commerce organisaties die Belco gebruiken aan een 9+ beoordeling van hun klantenservice helpen. Dit doen we enerzijds met software die medewerkers in staat stelt om klanten snel, efficiënt, vriendelijk en zonder belemmeringen te helpen. En anderzijds met een gedreven team klantenservice experts die graag hun kennis met je delen en altijd voor je klaarstaan met advies op maat.
Onze kernwaarden
Down to earth
Bij Belco hebben we geen gladde verkopers in dure auto’s, dansen we (meestal) niet op de tafels en drinken we geen champagne bij het ontbijt. Eigenlijk zijn we heel gewoon: en daar zijn we nog trots op ook.
Verbinden
Wij geloven in verbinding tussen mensen, want als je het samen doet gaat het altijd beter. En dat geldt ook zeker voor een klantenservice: voor elkaar en met elkaar.
Inspireren
We laten ons graag inspireren door de wereld om ons heen. En op onze beurt hopen we jou ook te kunnen inspireren dat het misschien anders kan: persoonlijker, klantvriendelijker en leuker.
Innoveren
Op het gebied van technologische ontwikkelingen willen we altijd op de voorste rij zitten. Waar kan het nog beter en hoe spelen we slim in op toekomstige wensen van onze gebruikers?, zijn vragen die wij onszelf dagelijks stellen.