Onze missie & visie

Hieronder vertellen we je graag waar wij als Belco voor staan, waar we voor gaan en wat onze kernwaarden zijn.

Waar Belco voor staat

Belco staat voor ‘blije gezichten’: zowel van medewerkers als van klanten. Wij geloven erin dat je ook online het verschil kunt maken met vriendelijke en persoonlijke service. Dat gevoel van de goedlachse bakker op de hoek waar je een praatje mee maakt en die precies weet welk brood jij bestelt, dat gevoel verdient iedere klant – ook online!

Waar Belco voor gaat

We willen van klantblijheid een begrip maken en 1000+ e-commerce organisaties die Belco gebruiken aan een 9+ beoordeling van hun klantenservice helpen. Dit doen we enerzijds met software die medewerkers in staat stelt om klanten snel, efficiënt, vriendelijk en zonder belemmeringen te helpen. En anderzijds met een gedreven team klantenservice experts die graag hun kennis met je delen en altijd voor je klaarstaan met advies op maat.

Sociale missie

Wij vinden het belangrijk om een bijdrage te leveren aan een duurzamere wereld. Ons kantoor is duurzaam, we gaan met de fiets of met het OV naar kantoor en we bezoeken klanten alleen als het echt nodig is en dan altijd met het OV of met een elektrische auto. Daarnaast helpt onze software om bedrijfsprocessen klantvriendelijker, maar daarmee ook efficiënter in te richten en zo bijvoorbeeld het aantal retouren (en bijbehorende belasting) tot een minimum te beperken. Als laatste ondersteunen we goede doelen of non-profit organisaties door ze te voorzien van goede communicatie tooling.          

Doelen/stichtingen die wij momenteel steunen:
Stichting Woord en Daad
Founded in Friesland
Freonen fan Fossylfrij Fryslân

Wil je als goede doelen- of non-profit organisatie gesteund worden door Belco en gebruik maken van onze communicatie tooling? Neem gerust contact op met ons!

Onze kernwaarden

Down to earth

Bij Belco hebben we geen gladde verkopers in dure auto’s, dansen we (meestal) niet op de tafels en drinken we geen champagne bij het ontbijt. Eigenlijk zijn we heel gewoon: en daar zijn we nog trots op ook.

Verbinden

Wij geloven in verbinding tussen mensen, want als je het samen doet gaat het altijd beter. En dat geldt ook zeker voor een klantenservice: voor elkaar en met elkaar.

Inspireren

We laten ons graag inspireren door de wereld om ons heen. En op onze beurt hopen we jou ook te kunnen inspireren dat het misschien anders kan: persoonlijker, klantvriendelijker en leuker.

Innoveren

Op het gebied van technologische ontwikkelingen willen we altijd op de voorste rij zitten. Waar kan het nog beter en hoe spelen we slim in op toekomstige wensen van onze gebruikers?, zijn vragen die wij onszelf dagelijks stellen.