WooCommerce
WooCommerce koppelen aan Belco
Om een webshop succesvol te runnen, weet je als geen ander het belang van een professionele en vriendelijke klantenservice. Maar eenvoudig is dat niet altijd: de vragen van klanten vliegen je om de oren. Belco heeft hier een slimme oplossing voor gevonden. Door WooCommerce met de WooCommerce API te koppelen aan Belco en vervolgens in Belco al je communicatiekanalen toe te voegen, creëer je één klantenservice-omgeving waar al je klantvragen binnenkomen en afgehandeld kunnen worden – een oase van overzicht en rust.
Is het lastig om WooCommerce aan Belco te koppelen? Gelukkig niet! Met de handige Woocommerce plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Dit doe je door in het Belco menu naar Shops te gaan en daar te klikken op ‘Shop toevoegen’.
Hoe dit precies werkt, lees je hier. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!
Voordelen
Het koppelen van WooCommerce aan Belco heeft een aantal interessante voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.
1. Klantkaart
Wanneer je WooCommerce koppelt aan Belco worden alle beschikbare klantgegevens automatisch vanuit WooCommerce ingeladen in Belco. Deze verschijnen op de zogeheten ‘klantkaart’ die in beeld komt wanneer een klant contact met je opneemt. Je kunt naast contactgegevens van de klant zelfs de bestelhistorie inzien. Zo heb je alle info bij de hand om je klant snel en goed te helpen.
2. Externe partijen koppelen
Naast WooCommerce kun je ook andere partijen aan Belco koppelen, denk hierbij bijvoorbeeld aan bol.com of andere externe verkoopkanalen. Alle communicatie komt dan binnen in Belco.
3. Teams aanmaken
Je kunt in Belco eenvoudig teams aanmaken die allemaal hun eigen inbox krijgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een team voor de retouren, klachten of algemene informatie.
Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.