WooCommerce

Hieronder leggen we je uit hoe je WooCommerce met behulp van de WooCommerce plug-in eenvoudig koppelt aan de klantenservice software van Belco en wat daar de voordelen van zijn.
WooCommerce is al jarenlang een van de meest gebruikte online winkelsystemen in de wereld. WooCommerce draait op het bij iedereen wel bekende WordPress platform. WooCommerce staat bekend om zijn schaalbaarheid en gebruiksgemak en met een oneindig aanbod aan plug-ins en thema’s kun je een e-commerce omgeving ontwikkelen die perfect aansluit bij de stijl van je organisatie en je online doelstellingen.

WooCommerce koppelen aan Belco

Om een webshop succesvol te runnen, weet je als geen ander het belang van een professionele en vriendelijke klantenservice. Maar eenvoudig is dat niet altijd: de vragen van klanten vliegen je om de oren. Belco heeft hier een slimme oplossing voor gevonden. Door WooCommerce met de WooCommerce API te koppelen aan Belco en vervolgens in Belco al je communicatiekanalen toe te voegen, creëer je één klantenservice-omgeving waar al je klantvragen binnenkomen en afgehandeld kunnen worden – een oase van overzicht en rust.

Is het lastig om WooCommerce aan Belco te koppelen? Gelukkig niet! Met de handige Woocommerce plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Dit doe je door in het Belco menu naar Shops te gaan en daar te klikken op ‘Shop toevoegen’.

Hoe dit precies werkt, lees je
hier. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Voordelen

Het koppelen van WooCommerce aan Belco heeft een aantal interessante voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.

1. Klantkaart

Wanneer je WooCommerce koppelt aan Belco worden alle beschikbare klantgegevens automatisch vanuit WooCommerce ingeladen in Belco. Deze verschijnen op de zogeheten ‘klantkaart’ die in beeld komt wanneer een klant contact met je opneemt. Je kunt naast contactgegevens van de klant zelfs de bestelhistorie inzien. Zo heb je alle info bij de hand om je klant snel en goed te helpen.

2. Externe partijen koppelen

Naast WooCommerce kun je ook andere partijen aan Belco koppelen, denk hierbij bijvoorbeeld aan bol.com of andere externe verkoopkanalen. Alle communicatie komt dan binnen in Belco.

3. Teams aanmaken

Je kunt in Belco eenvoudig teams aanmaken die allemaal hun eigen inbox krijgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een team voor de retouren, klachten of algemene informatie.

Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.


Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.