Heb je een webshop en communiceer je met je klanten via telefoon, Whatsapp, e-mail en social messengers? Dan is Belco is dé oplossing voor jouw webshop! Met Belco beheer je alle communicatie kanalen centraal vanuit één slimme tool.
Het resultaat van onze klantenservice tool?
Tevreden klanten én tevreden klantenservice medewerkers. Wij zorgen voor overzicht en structuur in jouw klantenservice!
Belco is de slimme klantenservice tool die iedereen blij maakt: je klantenservice medewerkers én je klanten! Bovendien leveren wij niet zomaar een tool: wij leveren er ook échte service bij. Je krijgt een professionele onboarding en we nemen regelmatig contact met je op. Wij laten je nooit zwemmen! Heb je vragen, dan staat onze helpdesk voor je klaar. Dat is waar wij in uitblinken: een uitmuntende klantenservice en we luisteren naar jouw vraag en feedback!
Telefonie, Whatsapp, Facebook Messenger, Chat, Instagram DM en e-mail: alle klantcommunicatie komt binnen in Belco. Je hebt niets anders nodig dan Belco om te communiceren met je klanten: wij structureren en verzamelen alle contactmomenten in onze slimme klantenservice tool. Je vind alles terug in het overzichtelijke dashboard, met een icoon geven wij via welk kanaal de klant contact heeft gezocht. Ook kun je eenvoudig opvolging koppelen aan een binnengekomen item: koppel het direct aan een collega of zelf aangemaakte groep binnen Belco.
Onze klantenservice tool biedt jouw webshop alles wat je nodig hebt om je klanten blij te maken!
Het meest gehoorde compliment is dat we naast onze geweldige tool ook verdraaid goede service leveren! We zijn down-to-earth en vinden onze eigen klantenservice net zo belangrijk als die van jou!
Tijdens de onboarding laten we je zien wat de beste manier is om de klantenservice tool in te richten. We stemmen de onboarding af op jouw wensen en helpen je bij de inrichting.
We laten ons graag inspireren door de wereld om ons heen. En op onze beurt hopen we jou ook te kunnen inspireren dat het misschien anders kan: persoonlijker, klantvriendelijker en leuker.
Op het gebied van technologische ontwikkelingen willen we altijd op de voorste rij zitten. Waar kan het nog beter en hoe spelen we slim in op toekomstige wensen van onze gebruikers?, zijn vragen die wij onszelf dagelijks stellen.