CCV Shop

Hieronder leggen we je uit hoe je CCV eenvoudig koppelt aan de klantenservice software van Belco en wat daar de voordelen van zijn.
Wanneer je een webshop begint, wil je het liefst zo snel mogelijk starten met je verkoop. CCV Shop biedt een volledig pakket aan waar je gelijk mee aan de slag kunt: van het ontwerpen en inrichten van je webshop tot het regelen van je hosting. CCV shop biedt verschillende pakketten aan, geschikt voor kleinere, startende webshops tot uitgebreide pakketten voor grotere webwinkels.

CCV Shop koppelen aan Belco

Wanneer je een webshop runt, weet je als geen ander dat er via verschillende kanalen, van telefonie tot social media, klantvragen op je af komen. Met de software van Belco zorg je ervoor dat alle communicatie van klanten op één centrale plek binnenkomt en daar ook afgehandeld kan worden. Omdat verschillende van onze klanten gebruik maken van CCV Shop hebben we een handige CCV shop API ontwikkeld waarmee je de software van Belco koppelt aan je webshop.

Is het lastig om CCV Shop aan Belco te koppelen? Nee hoor! Met de handige CCV Shop plug-in heb je in een aantal minuten je shop gekoppeld aan Belco. Dit doe je door in het Belco menu naar Shops te gaan en daar te klikken op ‘Shop toevoegen’. Hoe dit precies werkt, lees je hier. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Voordelen

Het koppelen van je CCV Shop aan Belco heeft een aantal handige voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.

1. Klantgegevens worden automatisch ingeladen

Wanneer je een koppeling maakt tussen CCV Shop en Belco worden de belangrijkste klantgegevens automatisch ingeladen. Wanneer een klant vervolgens contact met je opneemt, verschijnt de naam van de klant gelijk in beeld. Net als de contact- en bestelhistorie – handig hè?

2. Alle communicatie onder één dak

Bij Belco houden we niet van het switchen tussen schermen en systemen, want dat kost onnodig veel extra tijd en maakt het lastig om het overzicht te bewaren. Daarom komt alle communicatie van klanten in één systeem binnen, denk aan e-mail en telefonie, maar bijvoorbeeld ook aan: WhatsApp, bol.com en Instagram DM’s.

3. Live Chat toevoegen

Je ziet ze op steeds meer websites oppoppen: Live Chat functies – soms vervelend, maar vaker handig. Omdat Live Chat een steeds belangrijker communicatiekanaal wordt voor webshops, kun je via Belco een Live Chat functie toevoegen aan je CCV Shop. Alle chatberichten komen dan binnen in Belco en kunnen daar ook gelijk beantwoord worden.  

Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.


Optimaliseer vandaag nog je webwinkel klantenservice. En plan een demo.

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.