Triton X
TritonX koppelen aan Belco
Belco is een alles-in-één-klantenservice-omgeving waar al jouw communicatie binnenkomt en afgehandeld kan worden. Er kunnen veel verschillende kanalen aan Belco toegevoegd worden zoals telefonie, e-mail, Live Chat en social media kanalen. Ook kunnen we TritonX koppelen aan onze software met behulp van een plug-in. Alle relevante klantinformatie wordt dan automatisch in Belco ingeladen.
Is het lastig om TritonX aan Belco te koppelen? Nee hoor! Met de handige TritonX plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!
Voordelen
Het koppelen van TritonX aan Belco heeft een aantal interessante voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.
1. Verrijken van klantgegevens
Bij Belco zijn we dol op klantgegevens: hoe meer je over een klant weet hoe beter je deze kunt helpen, is onze filosofie. Door de krachten van Belco en TritonX te bundelen, weet je wanneer een klant contact opneemt precies wie deze klant is, of er al eerder contact is geweest en eventueel welke bestellingen de klant heeft geplaatst.
2. Inbox indelen in teams
Binnen Belco kun je verschillende teams van medewerkers aanmaken. Elk team krijgt dan zijn eigen inbox: denk bijvoorbeeld aan een inbox voor klachten, retouren of sales. Zo weet je zeker dat klantvragen altijd in de mailbox van de juiste medewerker belanden.
3. Doorsturen
Met onze software is het mogelijk om vanuit een conversatie een nieuw bericht op te stellen naar bijvoorbeeld een collega of een externe partij. Door dit tijdens of gelijk na het gesprek te doen, weet je zeker dat je het niet vergeet!
Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.