Conversatie
Wat is een conversatie?
Als het op klantenservice aankomt, is gesprek de sleutel. Door met je klanten te praten, kun je meer te weten komen over hun behoeften en wensen. Dit helpt niet alleen bij de klanttevredenheid, maar ook bij het verhogen van de verkoop. Om goede gesprekken met je klanten te kunnen voeren, moet je aandachtig kunnen luisteren en reageren op een manier die laat zien dat je ze gehoord hebt.
Waarom Belco
Alles-in-één-oplossing
Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.
Klantblijheid
Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.
200+ klanten gingen je voor
Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.
Wij staan voor je klaar
Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.