Belco
Wat is Belco?
Belco is een klantenservice software die speciaal is ontworpen voor webwinkels. Het biedt webwinkels een platform om hun klantenservice te beheren en te verbeteren, waardoor ze in staat zijn om hun klanten beter van dienst te zijn en meer omzet te genereren.
Belco biedt verschillende functies en mogelijkheden, zoals live chat, e-mail, telefoonintegratie en sociale media integratie. Hierdoor kunnen webwinkels op een efficiënte manier communiceren met hun klanten en hun vragen en problemen snel oplossen.
Daarnaast biedt Belco ook inzichtelijke statistieken en rapportages om de prestaties van de klantenservice te meten en te analyseren. Zo kunnen webwinkels hun klantenservice voortdurend verbeteren en optimaliseren.
Belco is een gebruiksvriendelijke en betrouwbare oplossing voor webwinkels die hun klantenservice willen verbeteren en hun klanten beter van dienst willen zijn. Het biedt een naadloze integratie met verschillende e-commerce platforms en andere softwaretoepassingen.
Waarom Belco
Alles-in-één-oplossing
Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.
Klantblijheid
Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.
200+ klanten gingen je voor
Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.
Wij staan voor je klaar
Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.